Rozmár

UPi magyarázd már el az 1*ű internetezőnek, hogy is kell érteni ezt a Rozmárt? – Descant plz


Hát lássuk.

A Rozmár, röviden megfogalmazva, a szükségtelen és zavaró töltelék. Hosszabban elmagyarázva:

Amikor megjelent a PrinceOfPersia Warrior Within része, akkor elsőre meglepetésként ért a játékmenet eltolódása a harc irányába. Ez egyrészt a naivitásom miatt van: az isten szerelmére, ők mondták, hogy warrior. Meg azt is, hogy within. Ennek ellenére, a játékban továbbra is az ugrálós rész volt az igazi csemege: az előző részhez (Sands of Time) hasonlóan, a WW-ban is gyönyörűen kidolgozott, izgalmas, ötletes pályákon kell végigugrálni magunkat. A gond nem ez.

A gond az, hogy mindig két ugrálós rész között, (sőt: néha közben is) egyre többet kell harcolni, ami annyira idegesítő, hogy normálisan ilyen játékot az ember bottal nem piszkálna meg. Az ugrálós és harcolós részek közötti viszony olyan számomra, mintha rendelnék egy pizzát, és a pizza mellé hoznának ajándékba egy ingyen rozmárt is. És még akkor is, ha a rozmár csodálatos lenne, akkor is, igazából nekem a pizza kellett, egyszerűen nem vagyok a rozmár-piacban érdekelt. – UPi

Íme BNC alkotása a témában:

[IMAGE:http://apocalypse.rulez.org/%7Eupi/whatever/106.jpg]


FilozófiaTéma PrinceOfPersia

Tagek: