Nos, elértünk egy fontos mérföldkövet: az első játszhatónak mondható változat elkészült:

  • Belekerült a hatszögletű és nagyot pattanó golyók családja. Éljen az objektumorientáltság: a Hexa osztály kódja szinte üres, mert a legtöbb tulajdonságát a Ball osztálytól örökli.
  • Felülről, mint az áldás, potyognak a golyók bizonyos időközönként. Még nincsenek különböző szintek, de a mostani nehézség szerintem kb a 20. szintnek felel meg. A bejövőfélben lévő golyókat a DarkBall oszály valósítja meg: szépen, apránként bearaszolnak a golyók, hogy aztán boldoggá tegyék a játékost. A DarkBall nem a Ball osztályból, hanem GameObject-ből származik, mivel a már pattogó golyókkal nincs közös tulajdonsága (pl nem lehet kilőni). A DarkBall élete végén legyárt egy Ball vagy Hexa objektumot.
  • Van keretünk és háttérképünk is! Így már egész jól néz ki a képernyő.
  • Minden golyónak pontosan egy apróléka "mágikus": ha kilövöd, kapsz 2 másodpercet, amíg a golyók nem támadnak. Ez idő alatt az új GamePause osztály kijelzi, hogy még mennyi időd van hátra.

A sok változtatás egy csomagban letölthető: upload:upipang5/upipang.tar.bz2 ; Windowsosok forduljanak a szokásos zip file-hoz.

Utoljára módosította UPi 2006.VI.21 12:38-n
Bejegyzés módosítása | PermaLink
Votes disabled.
Tagek: