Keresem: MathML
6 találat
Sand Box
… = (y_(min) - y_(avg)) / (exp(bx_(min)) - exp(bx_(avg)))` #MAGIC mathml a = (y_(min) - y_(avg)) / (exp(bx_(min)) - exp(bx_(avg))) #MAGIC mathml amath a = (y_(min) - y_(avg)) / (exp(bx_(min)) -…Melyik feature fontos neked?
https://apocalypse.rulez.org/kozos/SandBox
… fontos neked?><parent ProjectBlurt> <poll> Email értesítők mathml Oldal útvonal (pl ApocalypseKÖZÖS => AdminisztrációTéma => ApocalypseWiki => ProjectBlurt) a fülek felett.Melyik feature NEM fontos neked?
https://apocalypse.rulez.org/kozos/Szavazás/97
… NEM fontos neked?><parent ProjectBlurt> <poll> Email értesítők mathml Oldal útvonal (pl ApocalypseKÖZÖS => AdminisztrációTéma => ApocalypseWiki => ProjectBlurt) a fülek felett.Fibonacci-feladat
https://apocalypse.rulez.org/kozos/Szavazás/98
<title Fibonacci-feladat> #MAGIC mathml Előrebocsátom, hogy a feladatnak semmi konkrét motivációja nincs, pusztán eszembe jutott, és mivel most nem sok időm van végiggondolni, de az eredmény…Exponenciális interpolálás 3 ponton
https://apocalypse.rulez.org/kozos/TechBlog/2011-06-02
<title Exponenciális interpolálás 3 ponton> #MAGIC mathml Egy zenei fórumon a következő problémába futottam: valaki exponenciálisan szeretne paramétereket skálázni.Célra tartás
https://apocalypse.rulez.org/kozos/TechBlog/2012-08-27
Első blikkre a következő egyenletet kapjuk: #MAGIC mathml :`vec["shotDirection"] * "weaponspeed" * "t" = vec["hisPosition"] + vec["hisSpeed"] * "t"` A shotDirection az 1 hosszúságú vektor…
https://apocalypse.rulez.org/kozos/Siedem/2010-05-18
6 találat