Ki lehet próbálni: az erdő lakói most már hajlandóak szóba állni veled!

upload:WebGL/dialog.png

Ha rákattintasz valakire, akkor a főszereplő odabandukol hozzá (vagy esetleg hosszan kergeti), és utána megtudhatod, milyen mély mívű bölcsesség lakozik elméjében.

A kódot szerkezetileg eléggé átdolgoztam. A struktúra kb. a következő:

  • Van egy Game objektum, ami csak adminisztratív feladatokat lát el, és mozgásban tartja az eseményeket.
  • A Game objektum támaszkodik egy Kontroller objektumra. A Kontroller az, amelyik valamilyen folyamatát a játéknak szabályozza.
  • Kontrollerből egyelőre kétféle van:
    • Az "overworld" kontroller felelős az erdőben mászkálásért.
    • A "dialog" kontroller végzi a párbeszédet (ami egyelőre csak egy kósza mondatból áll, de hát minden kezdet ilyen).

Próbáljátok ki szeretettel. 100 pontot ér, ha megtaláljátok a Ghostbusters referenciát! A véletlenszerűen generált nevek között is van néhány fura példány...

Utoljára módosította UPi 2013.V.02 22:57-n
Bejegyzés módosítása | PermaLink
Votes disabled.

Hozzászólások (8)

SAdam hozzászólása 2013-05-02 23:07-kor

Nekem, miután lement a "Please wait..." felirat, csak egy nagy fekete semmi jelenik meg. Viszont a nagy fekete semmi durván 30% CPU-t fogyaszt, és 47 FPS-sel jelenik meg.


UPi hozzászólása 2013-05-02 23:11-kor

Zatt iz strange.


Grizli hozzászólása 2013-05-03 08:39-kor

firefox szereti... :) Medve sajnálja, hogy kis figurával nem lehet elütni más egységeket, s őket megtaposni, vagy valami.

Tudom, tudom, sokat akarok. :)


UPi hozzászólása 2013-05-03 08:43-kor

(Válaszképp erre)

Következő a feature listán a gyilkolás.

Addig is elárulok egy titkot: ha szóközt nyomsz, akkor megtámadja a legközelebbi fickót. Csak vigyázz, hogy mások ne lássák!!


Wigy hozzászólása 2013-05-03 09:36-kor

(Válaszképp erre)

30fps mindkét böngészőmben. Imádom, hogy nyugdíjaztad az operatőrt.

Szóközt nyomni 3 mob közelében nem nyerő taktika. Amíg egyet legyaksz, a másik kettő püfföl, aztán game haver.

Firefoxon a háttérfülön megnyitás még mindig leakasztja a loadolást, mielőtt kiírná, hogy LOADING.


UPi hozzászólása 2013-05-03 09:39-kor

(Válaszképp erre)

Ez utóbbit kifejtenéd, mert ez így kicsit user módos :)

Mármint, hogy mit csinálsz és mi történik?


Wigy hozzászólása 2013-05-10 20:01-kor

(Válaszképp erre)

Őőő. Bocs, most vettem csak észre ezt a kérdést. Akkor a bugreport részletei.

Steps to reproduce:

  • Nyisd meg a WebGL/2013-04-25 lapot
  • <del>Olvasd el az ottani kommentem</del> Ja mégsem
  • A lap tetején levő WebGL linkre kattints középső gombbal.
  • Firefox megnyitja a mozgós, JS-es lapot egy új tabon, de nem ugrik rá azonnal, hanem az oldalon maradsz. (Ha ez nem így lenne, hanem középső gombra azonnal az új fülre vált, akkor át kell állítanod a Firefox valamelyik beállítását sajna).
  • Miután látod a fülön, hogy bejött a lap (bitkolbász végigmászott, vagy valami hasonló), akkor kattints rá az új fülre.

Expectation: Ficeg a játék, lehet gyilkolászni ezerrel.

Observation: Csak fekete háttér + LOADING szöveg kerete, szöveg nélkül. Nem ficeg egyáltalán.


UPi hozzászólása 2013-05-10 20:12-kor

(Válaszképp erre)

Nahát.. és tényleg! WTF :-o

Ez bizony firefox bug lesz. Chrome másképpen bugos: ha háttérben töltöd be az oldalt, akkor működik, csak épp a textúrákat nem tölti fel rendesen. :-o

Lehetséges, hogy ez az iframe műve. Ki fogom próbálni, hogy anélkül megy-e a műsor.

Tagek: